Adnan Şenses Doldur Meyhaneci

Müzik Dinle

Haziran 27, 2008. Etiketler: , , , , . Adnan Şenses.

41 Yorum

  1. beyza replied:

    superrr sarkı yaaa cokk sevıorum ama sevenım yok..

  2. musti038 replied:

    menyakkkkkkkkkkk sarkı baba söyle agzını korkak aliştirme

  3. orospu nimet replied:

    abi söyle içelim beeee yaw oh sevke geldim boşaldım

  4. musti038 replied:

    manyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk söyle baba

    offfffffffffffff

  5. beste replied:

    adnan şenses neden saçların beyazlamış arkadaşı dinlemeyi ve kendisini çooook seviyorum:)

  6. beste replied:

    şarkıyı ıstıyorum

  7. gulenay replied:

    walla adnan baba süpersinnnnnnnnnn:d

  8. emre replied:

    söyle adnan baba herkezin derdi cooooooooooook seni seviyorum adnan baba

  9. ali replied:

    dolurbe adnan baba içeriz yeterki sen doldur kadehler boş kalmasın beeeeeeeeeeee DOLDUR GİTSİN

  10. samet231 replied:

    ben buşarkının hastasıyıııımmmmmmmmmmmmmmmmmm
    işallah ölmez

  11. nazom replied:

    süper ya
    olsazsa olmazımsın be adnan abi

  12. yakup replied:

    adana bey çok güzelş şarkılar

  13. yakup replied:

    ya
    çok
    güzel şarkı helal olsun

  14. cansu replied:

    Yahu gercekten çok güzel keşke euro visiona adnan senses katılsaydı yaw helal olsunnn

  15. özlem replied:

    tek kelimeylee mükemmell yaa :( parçalıyoo walla insanı

  16. kader replied:

    ağzına sağlık

  17. yaser replied:

    gerçekton çok beyendim şimdi bu yorumu arkadaşlarla beraber otururken yazıyorum içelimmmmmmmmmmm arkadaşlar vede büyüyümüz adnan abi

  18. bayram ali replied:

    hayatta bi 2 kişiyi sevdim süper şarkı

  19. bayram ali replied:

    adnan baba herkesin bir derdi var ayrıca süpersin baba

  20. esin kutr replied:

    vayyyyyy buuu şarkıya ölüyorumm ağzına salıkk adnan beyyy….

  21. yasemin replied:

    senin sarkılarının hastasıyım be usta

  22. fasdlças replied:

    süper şarkı vallaha billaha

  23. mhmt replied:

    Güzel Söylüyor Hemde O biçim Hemde O biçim

  24. furqan replied:

    söyle baba

  25. batın replied:

    adnan baba çok super olmuş:D bakalım senin gibi adamlar doğcak mı? ALLAHA EMANET OL :D

  26. busra replied:

    super agzına saglık ustamM

  27. mehmet replied:

    cok içtim adnan baba

  28. mehmet replied:

    uşuyorun gecenin yanlızliginda sende olmazsan kim anlar halimizden adnan baba

  29. hasan replied:

    abisen bitanesin yaşım kücük ama yaşadıklarım ve yanın da yaşadım insanlar hep buyuk seni satgiyla anıyoz

  30. aydan replied:

    tek kelimeyle süper bir şardı adnan baba çok sevdim ama darbeyi yedim baba içilim herşeyi unutalım ……….

  31. yaşar replied:

    yılların eskimedigi bir şarkı olarak kalacaktır saolsun bunu besteleyenlerden varrrrrrrrrrr ollllllllll adnan abi slmlar.

  32. ugur replied:

    dıyecek bır sey yok hersey gonlunce olsun

  33. gfbhüseyingfb replied:

    doldur be adnan abi yürü be tutulur mu bu adam

  34. gfbhüseyingfb replied:

    yürü be adnan abi tutulur mu bu adam

  35. recep ali replied:

    ğerçekten harika

  36. emre replied:

    doldur be meyhaneciiiii!!!!!!!!

  37. ferdi replied:

    eline sağlık ustam

  38. erdinç replied:

    süper şarkı insan bunu dnlesin gitsin içsin beaaaaaaaaaaaa

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

