Alişan Kınayı Getir Aney

Müzik Dinle

Haziran 29, 2008. Etiketler: , , , , , , , . Alişan.

111 Yorum

  1. savaş replied:

    sevgili alişan BİTLİSİN meşhur türküsü kınayı getiri çok güzel yorumlayıp meşhur etti. çok güzel olmuş..

    • esra replied:

      sen bu sarkıyı okurken agladım yani herkesten güzel okuyosun seni cok seviyorum alişan

  2. irem replied:

    tartışmasız süper bi türkü.kına gecemde bu türküyle ağladım

    • cengiz replied:

      savaş bencede çok güzel olmuş alişana teşekkürler bitlisin marifetleerini ortaya koydu

  3. damla replied:

    superrrrrrrrrr

  4. cenk replied:

    bu şarkıyı 2 kez dinledikten sonra ezberledim çok güzel olmuş tebrik ederim annemde zaten bu şarkıyı seviyor size ve ekiplerinize çok çok teşekkür ederim bu siteyi yaptıgınız için…

  5. sabahatin replied:

    ağzına sağlık çok güzel sesiniz var Allah nazardan saklasın bitlisliler sizinle gurur duyuyor

  6. sevda replied:

    ellerine sağlık alişan ben 7. sınıfa gidiyorum ve selin arkadaşım var ona söyletiyorum onun sesi çok güzel

  7. selin replied:

    mükemel

  8. bahar replied:

    türkü çok çok güzel ben annemi kaybettim ve bu türkü beni çok etkiliyor.yakında ügünüm var

  9. rıfkı replied:

    ya çok güzel bir şey kına gecesinde ben araba tutcam kız evine girerken bu türküyle gircem

  10. nur tarkan replied:

    hiçç güzel değil :)

  11. ayşenur replied:

    sesine hayrqanım çok güzel söylemişin ağzına sağlık seni çok seviyoruz gizem ayşenur betül

  12. lala replied:

    bizi halkın sesinden kurtardınız çooook teşekkür ederim süper olmuş azınıza yüreğinize sağlık

  13. merve replied:

    her dinleyişimde ağlıyorum…

  14. malatyalı ahmet replied:

    emeğine sağlık kardeş çokk güzel bir site

  15. sevdalı replied:

    cok guzel sarkı bayıldım agzına saglık

  16. yalnız replied:

    super sarkı bnmde yakında dugunm var bu sarkıyı her dınledgmde herdefasnda aglyrm

  17. edalı replied:

    çok güzel her dinleyişimde hüzünleniyorum.

  18. Yasemin YÜRÜK replied:

    Çok gzl alişanı tebrik ediyorm

  19. kaderom ekrem replied:

    çok güzel olmus

  20. samet replied:

    cok güzel elinize salık

  21. emel replied:

    bn bu şarkıyı dinleyince ağladım yha alişan jnm sanna tşk edeerrriiimmm… abim de beğendi bu şarkıı senden tşk ederiizz alişan abii yhaa

    • emel replied:

      sevgili alişan bn bu şarkıyı 2inciye dinliorum bnm adım emel senden tşk ederim yha bn evlenince bu şarkıda çookkk ağlarımmm offfff:(:(:(:(:(

  22. emel replied:

    dedem ile dayım öldü bnm offf allah rahmet eğlesin

  23. emel replied:

    bn onlar için ağlıorum dedeemmm

  24. hülya replied:

    alişan çok yakışıklı biri ve çok efendi biri alişanı çok beğeniyorum ona deliler gibi aşığım

    alişanla evlenirim bile tabi teklif ederse evlenirim yani neden olmasın

    alişanı çok seviyorum

  25. ısmet replied:

    tek kelımeyle harıka

  26. ısmet replied:

    bu sarkıyı paylasmak ıstıyorum

  27. zehra replied:

    gsL söLüoO aLi$an ..!!(H):)

  28. merwe replied:

    coq gsl yha.. bayldm

  29. damlasu replied:

    bence çok güzel hede bay yazılım var

  30. ayşe replied:

    süper olmuş alişan cok güzel yapmış

  31. esra replied:

    bu sarkıyı çokk sewdigim için cok seviyorum herkes sen gib söylüyemiyor sen daha güzel söylüyorsun :d:D

  32. kübra replied:

    12mart kına gecem var bende bunda aglıcam ve aglıyorumda tşkler alişann:(:(:(::(

  33. rahim replied:

    ben hem sana hem bu şarkıya hayranım

  34. tanem replied:

    bende yarışmaya katılıyom cok heyecanlıyam

  35. deniz replied:

    bu şarkı cokkkkk süper yaaaaaaaaaaaa

  36. nurullah replied:

    ne söylese yakışır kendisine

  37. esra aşk yusuf replied:

    çok güzel bir türkü ….. başarılar alişan

  38. yıldıray replied:

    çok güzel ya bayıldım

  39. ÇAMLICALIYIK HUSAM replied:

    Süperrr Burdan Tüm Çamlıcaya Selamlar KARAGÖZLER.

  40. tülay replied:

    alişan çok güzel söylüyosun her gün dinliyom:d

  41. seda replied:

    ben daha evlenmedim nişanlıyım ama dinleyince hep ağlıyorum

  42. müge replied:

    bu şarkıyı 2 kez dinledikten sonra ezberledim çok güzel olmuş tebrik ederim annemde zaten bu şarkıyı seviyor size ve ekiplerinize çok çok teşekkür ederim bu siteyi yaptıgınız için…

  43. esin replied:

    harika olmuş agzına saglık alişan
    abimizin

  44. büşra replied:

    çok gzel olmuş alişan abi senin şarkıların çok güzel seni seviyorum

  45. Arzu replied:

    Alişan abi süpersin türküyü güzel olumuşsun beğendim.

  46. Bahar replied:

    çok güzel söylemiş ağzına ve yüreğine sağlık…

  47. semra replied:

    çok süper bir parça

  48. ahu replied:

    super bir şarkı

  49. kaybolan dostlar replied:

    çok güzel söylemiş ağzına ve yüreğine sağlık…

  50. bahar replied:

    ayyyyyyyyyyy çok güsellllllllllllllllll

  51. BEYDA replied:

    sağolsun valla kendi yakısıklı sarki qzl

  52. BEYDA replied:

    vallahem sarki qzl hemkendi yakısıklı

  53. ÇİĞDEM replied:

    MÜKEMMEL YA BAYILDIMM…

  54. funda replied:

    bu şarkı çok güzel

  55. onur replied:

    cok güzel söylemis bu sarkı rı dinleren bütün kızlar aglıyor

  56. kumral replied:

    Sevgili ALİŞAN:çok güzel bir şarkı.ağzına sağlık…

  57. casim replied:

    evet gerçekden çok güzel söylemiş azına sağlık…

  58. ercan replied:

    yüreğine sağlık

  59. zerrin replied:

    çok güzelokumuşsunuz defalarca dinledim her dinlediğimde de ağladım başarıların ebedi olsun..

  60. elif replied:

    bize nasip nasip olmadı elimize yınayamak babamızın evinden çıkarken rabbim kimseyi bu durama düşürmesin

  61. Melike replied:

    gerçekten çok güzel bir şarkı…

  62. ahmet replied:

    agzına saglık super olmus

  63. ahmet replied:

    agzına saglık super olmusssssss:)

  64. saim şimşir replied:

    şu anda yegenimin kına gecesi için İZMİR’den geldim ve cuma günü bunu çalmak istedim.ve hakikaten süper bir süpriz olacağı için mutluyum.Alişan her bakımdan sanatcı.bu bir iltifat değil.gerçek .bunu da güzel söylemiş.teşekkürler tüm hizmeti geçenlere.

  65. badenur replied:

    süper bu srkıyı her dınleyısımde aglıyorm

  66. sedef replied:

    bence çok güzel olmuş

  67. ahu replied:

    alişan süper bi şarkı seni seviyorummmmmmmmmmmm…

  68. ahu replied:

    süper bayılıyorum bunaaaaaaaaaaaaa…

  69. Gülperi replied:

    Seradar ortac bu olbüm cok sahane tam gencler icin her zaman Süpersiniz.

  70. yasemin replied:

    süpersin….çok güzel söylüyosun alişan bakma sana çok iğren yazan kıza

  71. gaze replied:

    alişan çok güzel bravo!!!!!!!!! harika bayıldım

  72. ela replied:

    çook güzel söylemiş 2 ablam var ama annem seni 15 yaşina gelince evercem diyor çünkü çok merakliyimdir böyle şeylere

  73. turan replied:

    çok güzel duygusal.

  74. sananne replied:

    şarkı güzel söyleyen ayrı bi güzel:))

  75. mehmet replied:

    Helal helal helal olsun sana ve tüm emeği geçenlere…. SEVGİ ve SAYGILAR…

  76. esra replied:

    bence çok güzel ağlayasım geldi benim

  77. beyza replied:

    çok güzel söylemiş ağzına ve yüreğine sağlık…

  78. beyza replied:

    super sarkı bnmde yakında dugunm var bu sarkıyı her dınledgmde herdefasnda aglyrm

  79. beyza replied:

    sevgili alişan BİTLİSİN meşhur türküsü kınayı getiri çok güzel yorumlayıp meşhur etti. çok güzel olmuş..(seni çok seviyorum)

  80. online müzik dinle replied:

    paylaşım için teşekkürler çok güzel bi site…

  81. armağan replied:

    ağzına yüreğine sağlık alişan çok güzel olmuş

  82. armağan replied:

    ağzına yüreğine sağlık alişan çok güzel omuş

  83. armağan replied:

    süperrrrrrrrrrrrrr

  84. gamze replied:

    çok güzel şarkı çok anlalmlı

  85. DERSİMLİ replied:

    YÜREĞİNE SAĞLIK EVLENİNCE KINA GECEMDE BUNU SESLENDİRTİCEM

  86. deniz replied:

    yarın evlenicem

  87. faruk replied:

    çok güzel bir parça :D

  88. fatma replied:

    teşükür ediyorum seni çok seviyorum

  89. çala doğa öztürk replied:

    bu şarkıyı çok severek dinliyoruz annem bu şarkıyı çok seviyor tabiki bizde seviyoruz ali ŞAN abi
    seni seviyoruz

  90. zeynep replied:

    gerçekten çok güzelmiş.. terbikler alişan çok güzel söylüyorsun..ilk dinleyişte büyülendim.

  91. ayşe replied:

    Bu şarkıyı her dinlediğimde hüzünleniyorum En güzel alişan söylüyor ..TeBrİkLeR..

  92. zeynep replied:

    çok güzeldi.göz yaşlarımı tutamadım..tebrikler

  93. sedef replied:

    alişan bence çok güzel ağzına sağlık

  94. ramazan replied:

    inşalah benim kına gegemdede bu kına türküsü olur

  95. meryem replied:

    bu şarkıyı çooook seviyorum ya zaten sevilmezmi bu bizim kültürümüzün türküsü doğumuzun türküsü haydi gelinler çok güldük şimdi ağlama zamanı

  96. burcu replied:

    bende annemin kınalı kuzusuyum tümannelerin ellerinden birbir öpüyorum alişan teşekkür ederim

  97. erkan replied:

    maşalah nazar deymesin inşalah helellllllllll alişn be mitiş şarkılarının hepsi

  98. cansu replied:

    çok güzel alişanın sesi ve diger şarkışları

  99. MEKANSIZ AŞIK replied:

    ARKADAŞLAR SÜPER MÜZİK

  100. wghefbrh replied:

    harika alatıyo insanı be helal olsun

  101. muhammet replied:

    çok güzel şarkı ya

  102. ceyda replied:

    çok güzel ya…:D

  103. berkant replied:

    süper yaaaaaa….

  104. ugurayblog replied:

    çok begendiğim bir şarkı

  105. zübeyde aydın replied:

    çok güzel her zamanki gibi sesiyle türkünün hakkını vermiş..annem bu gün benden bayağı uzağa gidecek onu özlicem:(( bu gece hiç uyumadım sabahın 09.30 oldu..annemin yanına gitmeden ağlayayım onu gönderirken ağlamam umarım..tekrar yüreğine sesine sağlık..

  106. esma replied:

    süper olmuş yani bayıldım

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

