Müzik Dinle Onur Akın Gaybana Geceler

Eylül 22, 2008. Etiketler: , , , , . Onur Akın.

40 Yorum

  1. rojin replied:

    onur akın sana hayranım

  2. fatmanur dursun replied:

    onur akın seni çok seviyorum

  3. sevilay replied:

    seni çok seviyorum onur akın
    çok güzel parçaların
    aleviiyyyiiimmmm

    • fethat replied:

      allahım bir ses bu kadarmı güzel olur ya basarılar onur abi seni çok seviyorum……………….

    • azra replied:

      cok güsel bi parça hayranıyım yha:D

  4. arzu replied:

    hayranlıkla dinlediğim her dinlediğimde farklı bir duyguya kapıldığım bir müzik adamı.hayranım size tek kelimeyle mükemmel bir müzik adamısınız.sizler iyiki varsınız

  5. caner replied:

    süper bi şarkıı ..

  6. TERLİKSİZORDEK replied:

    BU MEMLEKETTE YHA KOMİNSTLER YADA ALEVİLER BU MEMLEKETI SEVİYOR… BEN ŞERİATCIYIM BENİM KADAR DA BU MEMLEKETİ SEVEN GÖRMEDİM..

    • merve arslan aleviyim replied:

      kimsin nesin nerden geldin önemli değil yeter ki insan ol kardeşçe yaşamayı bil şuan ülkemizi bölmeye çalışanlara karşı birlikte olmayı bil :(

  7. ne farkeder replied:

    ne farkeder ki ne olduğun hepimiz aynıyız sadece aleviler dinlemio bunu bil

  8. vatanseverselo replied:

    arkadaşlar hepimizde kardeşiz ne alevisi sünlüsünden bahsediyorsunuz vatanımıza bir savaş açıldığında namusumuza gözler dikildiğinde bayrağa indirmeye ezanı dindirmeye geldiklerinde hepimizde bir yürek olmuyacakmıyız bir aslan gibi savaşmak var birde kedi gibi kaçmak var. herkes ölümü tadacakmı tadacak neyin davasını yapıyorsunuz. ben bir sünlüyüm ben hiç bir ALLAH’ın kulunu ayırt edemem sadece vatana namusa bayrağa ezana göz dikenleredir benim cihadım hepimiz kardeşiz bunu unutmayın onur abinin müziği güzel olmuş ben bunu 11 ay önce askerde iken dinliyordum bir müziği dıngırtısına dinlemeyin bir müzik anlamlı ise anlayarak dinleyin hadi herkese selam çorumlu vatansever selo

  9. sezcanedînê replied:

    anca böle olur güzel şarkı…..

  10. $@90 replied:

    ONur Akın’ın ŞarkıLarı SüpeR oLuYor . . . BaşarıLarının DevaMını DiLerim

  11. aşkın çocuğu replied:

    bu şarkının hastasıyım

  12. oktay replied:

    mükemmel ses mükemmel kişilik bıkmadan usanmadan dinleyecem tek sanatcısın onur akın abi

  13. gülten yılmaz çalışkan replied:

    seni seviyoruz iyiki varsın

  14. burcu replied:

    yüregimin dili oldu bu türkü..insanı baska dıyarlara götürüyor …

  15. esen replied:

    mükemel birisin şarkılarınızda aynı

  16. esen replied:

    mükemel bir insanız şakılarınızda aynen hayranım sesinize

  17. imren replied:

    ya onur akan ın bütün şarklarına byılıyorum hepsi çok güzel

  18. ASİ replied:

    OYYYYY SEVDASINA KURBAN OLDUĞUM OYYY ………

  19. zehra atav replied:

    onurum agzına saglık her biri ayrı güzel canım benım agzına yüregine saglık. seni seviyorum hep ol

  20. elif replied:

    allahım ya ban bu adamın şarkılarına dayanamıyorum of ula of süpersin onur yürü kim tutar seni

  21. sermin replied:

    şarkı süper onur akın seni dinlemek huzur veriyo bana:)

  22. Eser KARACA replied:

    on nuara bi parça sen yaşa onur akın yaa

  23. özkan yüksel replied:

    Kardeşler alevi sunni tür kürt laz çergez bizi birleştiren okunan ezanlar durduğumuz kıble okuduğumuz kuran yani İSLAM daha neyin kavgasını yapıyoruz bizim ejdadımız değilmiydi kafiri bile doyuran değilmiydiki yahudiyi soy kırımdan kurtaran bize düşen ejdadımız gibi davranmak tıbkı onlar gibi olup İSLAM ı bu şekilde yaşamak öyle değilmi …

  24. mehmet güdenoglu replied:

    seni çok seviyoruz sen söyledikçe ben genç
    leşiyorum dünyalar benim oluyor arkadaşım iyiki varsın

  25. ayşenur replied:

    büyük üstatsın onur abi ağzına diline sağlık hayatın boyunca hep mutlu ol gönlünce olsun her şeyyy

  26. gamze.esin replied:

    agzına yuregine saglık onur abi.gercekten sesde yorum da harika.sesn yurmegimize işliyo.

  27. merve arslan aleviyim replied:

    seni çok seviyorum onur abi keşke görebilsem seni :(

  28. volkan replied:

    bu vatan otuz kupona alınmadı arkadaişlar müzikle sağcı solcu olunmaz bırakında adam sölesin bizde dinleyelim

    • adil replied:

      onur abi seni çok seviyorum çokta beğenerek dinliyorum iyiki varsın seni dinlemekten büyük keyif alıyorum.ben vandan adil.

  29. Ramazan özsoy replied:

    onur abinin ses tonundaki güzellik bir başka.kendiside çok bey efendi ,ağır bir insan.kendisini gerçekten çok seviyoruz. kayseri/Develiden selamlar…

  30. yaren replied:

    harika dürüst doğru süper 1 numara adam şarkıları çok güzel ne abd ne ab tam bağımsız türkiye

  31. ADİL replied:

    onur abi seni gerçekten çok seviyorum iyiki varsın bütün şarkılarını biliyorum ve dinliyorum bundanda büyük keyif alıyorum tek kelimeyle harikasın…

  32. gani replied:

    aslan gibi adam valla kuyrugu eksik

  33. memo-0221 replied:

    Allah ömrünüze ömür katsın,katsınki hep sizleri dinleyip sizin anlamlı sözlerinizle yaşayalım

  34. tahir replied:

    sen başkasın onur gerek kişiliginle gerekse müzigi,nle ismin gibi onurlusun,yalnız geceler degil gaybana olan

  35. Can Demir replied:

    süper

Bir Cevap Yazın

Trackback URI

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

