Müzik Dinle Zeynep Casalini Duvar

Ekim 7, 2008. Etiketler: , , , , , , , . Zeynep Casalini.

15 Yorum

  1. niyazi replied:

    ellerinize saglık dert görmesin …………

  2. funda replied:

    harikasınız

  3. hilal replied:

    süper yhaa böyle bi ses böyle bi şarkı olamazzzzz yha nası normal görüyosunuz böyle bişeyyyy war mııııı yha mükemmel süper ötesiiiiiii söylemek azzz bileeee bu şarkının güzelliğini anlatmaya kelimeler yetmezzzz ne söylesem az gelirrrr ammaaaaaannnnn bayıldım yaaa hem sesss hem şarkı çooook süpeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr ne diyeyim bilmemki bu şarkıyı anlatmaya kelime bulamıyorum sizde normal gördüğünüz için anormalsiniz benceeeeeeeeeeeee :))

  4. özlem replied:

    yha bu şarkı ne böyle yha o kadar güsel ki dakka başı dinliyorum ama gerçekten bayıldım şarkıya be yha

  5. özlem replied:

    bu şarkı bence çok tutuldu ve hepte tutlcak ama bazıları şarkıdan anlamıyo

  6. özlem replied:

    ben bu şarkının sözünü ezbere biliyorum ama dinleyen anlayabilir bence çok güzel şarkı bu

  7. özlem replied:

    zeynep casaliniyede yakışmış
    bu şarkı

  8. SİMAY replied:

    süperrrrrrrrrrrrrrr ne deenebilirki başka

  9. verılmıo replied:

    bence çok güzel bayıldım ya varya kelımeler yetmez hem ses hem şarkı süpr

  10. ezgi replied:

    bencede süper

  11. simay ceren replied:

    süper bişey başka hiç bir şey sölemeiorum (:

  12. esma replied:

    mükemmel

  13. tugba replied:

    tek kelimeyle muhtesem

  14. aleyna replied:

    böyle bir ses böyle bir şarkı yok yhaaa valla bayıldım artık diyecek söz bulamıyorum tek kelimeyle harikaaaaa

  15. zeynep replied:

    bence harika muhteşem ve süperr hatta ötesi ayrıca adaşım ama mükkemellllllllllllllllllllllllllll:):):):):):):):)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback URI

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: